onsdag 15 oktober 2008

Work goes on...

...tänkte visa mina magasinsomslag som jag gjorde till dagspressredigeringen. Blev klar i måndagsnatt, jag o Wikkard satt i datorsalen och spelade hög musik då vi var själva och pillade med de här jävla magasinen.. blev väll rätt bra tillslut ändå. Gjort allt från grunden, loggan och så. Får vi väll se vad Pelle tycker om det också. Nåja, lerning by doing.


Jäkla sorgliga magasin det här...

Idag har jag övat på att göra ljudbildspel, och det är riktigt skoj! Ska se om jag kan få det klart i morgon, så kanske det går att lägga upp ett exempel här eller nått. Gick runt och samlade upp ljud på skolan och såg nog rätt dum ut, intervjuade Ingemar Åttingsberg om hur arbetet med magasinet gick och tog bilder. Kul!

Och i morgon prövar vi att stiga upp före tolv.

Inga kommentarer: