fredag 17 oktober 2008

Pillade i skolan...

...satt i skolan och försökte fixa med mitt bildspel. Blev skit, jävla program. Ska försöka få tag i någon som vet i morgon hur fan man ska göra... Så jag blev arg och gjorde en bil i photoshop i stället. En Prius denna gång, denna förhatligt fula bil. När jag kommit halvägs tvärdör datorn dock.. Nåja, blev klar tillslut i alla fall. Eller klar och klar, finns mycket småpill kvar, men orka göra något seriöst av det. Nää.

Kan även konstatera att allt som har ett "i" framför sig i namnet är SKRÄP.

Toyota Prius, före och efter. Bland annat front från Lamborghini och Toyota Citynånting, fälgar från min egen samling fälgar, kjolar och delar av fronten från nån Skyline GTR, taksänkt, sänkt, breddad, omlackad, tonade rutor... yupp.

Just ja... kom på att jag gjorde en igår också.. Fast ännu snabbare, helt med delar från orginalbilden. Audi TT med grövre front, större fälgar, breddad, taksänkt, emblemrensad... lite sånt.

Såå.. Natt kanske?

Inga kommentarer: