tisdag 7 oktober 2008

We are going to Birsta...

...vad finns det väll för bättre sätt att tillbringa kvällen på än i Birsta..? Åkte iväg lite spontant med Sara S och Emma R till Mediamarkt, detta teknikparadis. Sara hade aldrig varit där, så det var mycket att ta in. Önskelistan blev lång.. eller längre. Hua. Jag fick klämma lite på telefonen jag hade tänkt mig.. fin är den. En riktig mobil är gjord i metall! På väg till bussen gick vi förbi MakkDånalds och önskade nästan att våra biljetter inte skulle gillas så vi kunde äta där istället.. Men icke! Så det fick bli donkan i stan istället. En inte allt för väl tillagad Big Mac (hur kan man misslyckas!?) gjorde susen för dagens hungerproblem.

På väg hemmåt gick vi förbi något.. en röd skyllt. Jag ville ha den. Men jag.. kunde inte riktigt förmå mig

Sara: Ta den, du vill ha den
Jag: Men.. är det inte lite tattigt att ta den från marken?
Sara: Du vill ha den

Jag tog den. Och skåda, visst passar den fint!? I och för sig typ.. fyra fem år sedan jag tor körkort. Övningskök.
Känner att nu är det nästan komplett. Sweet! "All your signs are belong to us"

Inga kommentarer: