fredag 24 oktober 2008

vad har du gjort idag...

...undrade Jongo:

Jongo
21:41
Vad har du gjort då

Jongo 21:41
dödat nån?

Jag 21:42
Haha

Jag 21:42
Inte än…

Jag 21:43
Jag har: sovit. Vaknat. Haft Bella på besök och gett henne Rickards nyckel. Haft Sara på besök och gett stativ. Såsat vid datorn. Fick samtal från Sara, gick till skolan och så satt vi där och fixade bilder och gjorde to-do-listor. Hämtade tentor, fick ett D.. Sen åt vi pizza, sen väntade vi på dumma ettor som tog upp en hel sal. Sen satt vi med Elin och fixade fram till nu

Jag 21:44
Thats my day

Jag 21:44
Än finns det tid för ett mord.

Jongo 21:45
Bra

Ja.. bra? Nåväl. Summan av det hela är väll egentligen: Jag fick ett D, och är NÖJD! Fan skönt slippa hålla på och oroa sig för hur det gick, och inte behöva göra om den. Nu kan man sova gott.

Zzzzz

Inga kommentarer: