söndag 15 februari 2009

AHD...

jaja det gick kanske inte så bra det här med comebacken.. men va fan Rom skapades inte på en dag. Dessutom har jag haft fullt upp. Jag har tittat på teve. En av medhjälparna i Mythbuster på Discovery Sience är verkligen väldigt fin...hmm. mer om det nån annan gång. Och så har jag, typ, existerat.

Och idag, eller ja.. igår. Lördag, den fjortonde (vilket betyder att fredagen var den trettonde, men hända inget speciellt oturligt), var det vallentin! Alla hjärtans dag. Rosa hjärtan, röda rosor och massor med kärlek överallt. Fy fan. Alla Hjärtans Dag. AHD. låter som en sjukdom tycker jag. Visste ni att cirka en miljon människor i Sverige är reggade på någon form av matchmakingsida? Kan det vara nått? Eller nä... Inte än. Inte så länge Thailand finns, för fan!

Låt se.. vad mer. Nä inte nu. Kanske senare i kväll? Jag sitter bekvämt och har mycket tid att ha ihjäl.

Kärleeek

2 kommentarer:

Rickard Björling sa...

Rättelse:
Chuck Norris byggde Rom på en dag.

Rickard Björling sa...

...och Chuck Norris räknade oändligt långt - två gånger.