måndag 9 mars 2009

Host host, men...

...dagen har faktiskt förflutit utan större problem. Förkylningen börjar nog lägga sig lite nu, skönt.

Dock gjorde jag en dundertabbe.. skulle göra ett simpelt knäck, plåta en man vid en rondell... Så traskar ner down town med sagda man tillsammans med journalisten. Allt väl. Letar upp ett lämpligt fotoställe som kunde symbolera rondeller... Hittar det. Tar fram kameran. Inget batteri... Satansskithelvete. Men turligt nog har jag med mig mitt eget hus också, så situationen räddas. Förutom att objektivet bestämmde sig för att inte alls trivas med mitt hus så nästan allt blev suddigt... Nåja. Det gick i all fall att få ihop några bilder som dög.

Resten av dagen tillbringades på ett ålderdomshem i sällskap med en moderat riksdagsman... Lagom en sjuklig dag som denna.

Lite bilder från ett helgreportage om seniorskidåkare. Den äldsta var sisådär 75 år and still going strong.



Helt klart nya favoriter. Blev snygga i tryck också.

Inga kommentarer: