lördag 27 september 2008

Sitter i skolan...

... och jobbar med grävet.. KUL DET ÄR. Redigerar lite bilder. Tagit bort visioner och ändrat på dem. Lyssnar på musiken som ligger iTunesbiblioteket här på datorn, en liten iMac med en skärm stor som ett frimärke och nästan fyrkantig. Så 2000. Desutom gör den sällan som jag vill. Den gör mest ingenting. Tusen fönster och bilder uppe samtidigt. Texterna kommer ingenvart. Alla är hungriga. Jag och björne drar nog en pizza.. (ja jag vet.. men ibland kräver nöden extrema åtgärder) snart. Inte på Divan, Pizzacity, överlägset bäst. Förstår inte grejen med Divan. De har nyligen byggt om allt men det luktar ändå som om alla pizzabagare i hela världen samlats på samma ställe. Desutom är pizzacity goare. Och billigare. fem kronor.

Fick ett sms av Jocke.
27-sep-08 15:48
Fest i kväll?

Svar: ja. Det behövs, ska på inflyttningsfest, det blir trevligt. Rakt över gatan bara.

Pengarna ska rulla.
(min bild, inte mina pengar)

Men oj så bittert det här lät. Jodå det blir skoj ikväll och grävet ska nog lyfta nu snart! Vi löser det här, det gör vi alltid. Som tina turner sjunger för tillfället: You are simply the best. Yeah!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bara så du vet - Annika blev matförgiftad på Pizza City häromdan. :P

Anonym sa...

hihi, vi är klara med vårt gräv redan :D.

HyfsatAdekvat sa...

Haha ajaj tack Johanna! Bara för det känner jag redan hur det börjar bubbla oroväckande i magen :P

opponenten: Kvalitet framför..snabbhet! Eller nått.