tisdag 23 september 2008

Men hoppsan...

...man kanske skulle ta och äta frukost också ja. Jag lyckas alltid drabbas av morgonstress, hur mycket tid jag än har. Vaknar i hyfsad tid (inte idag. Idag var mr.Snoozer allt för generös), tar en morgonrunda på nätets, kollar aftonbladet, expressen, DN, ST, USA Today, Tjuvlyssnat, Auto motor sport, Explosm, och msn:ar... men jag glömmer alltid bort maten! Så nu när det är en kvart tio minuter kvar tills jag måste gå sitter jag här med en skål crunchy russin och mjölk och försöker få ner allt i tid så man slipper gå hungrig fram till den eventuella lunchen. Men eh ja, time to go! Magsår, here I come!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra av dig ändå att du hinner blogga. Är detta en prioritering?

HyfsatAdekvat sa...

Multitasking kallas det.

Anonym sa...

Sluta kackla... alla vet ju att det är endast kvinnor och datorer som kan göra mer än en sak samtidigt. ;)

Anonym sa...

Johan, jag blir orolig för dig...
Du måste äta ordentligt annars måste jag komma upp och titta till dig

HyfsatAdekvat sa...

Dumma jon sluta kalla dig mamma. Du är min bror och inget annat. Denna könsförvirring..