torsdag 25 september 2008

Nä ingen fåårdd den här gången..

Givetvis var allt sålt när vi ringde på det, det brukar vara så. Men vi hittade några till! Denna gång: OPLAR! och en Volvo. En av den, en Opel Corsa från 87, var så skabbig så det finns inte, svartrollad, men det röda under sticker fram, beige huv, hantaget på förardörren är kass så man får gå in genom passagerardörren och slutburken ligger i bagaget. Jag och Wikaaard ÄLSKAR den! Men Per vill inte ha den.. Illa. Vi får väll se, ska ringa på några andra idag.

Idag ska jag försöka plåta i en körskolebil, hoppas jag hittar nån som vill låta mig åka med. Har lånat ett 10-20mm objektiv av Amanda i 08, faan vad fint det är, jag måste ha ett sånt. Om man plåtar in i en elefants röv får man fan med hela elefanten ändå, så bra är det. Mmm love.

Och nu är det dags att kasta i sig något att äta (ja.. jag klarar inte det här med tidsplanering på mornarna!) och sedan träffa de andra vid elva. Grävet har börjat röra på sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp nu inger Fååård Johan, de bilarbna har en inbygd självdestruktionsmekanism inbyggd som aktiveras efter x antal mil