söndag 30 november 2008

Visst ja...

...bloggen. Den glömde jag i all stress med stockholm och allt vad det var! Men då få man veta om det. "Varför uppdaterar du aldrig föör!" Sorry, får väll bli bättring nu då.

Första advent är det också, galet nog. Hur gick det till? All den vackra snön som låg och gjorde sunkan till en härligt mysig stad, har under kvällen regnat bort. Med besked. Tydligen ska det bli minusgrader i morgon. Och sen plus. Jag anar en glasiär av sällan skådad tjocklek. Blir nog ett inköp av dobbar snarast. Kommer ju halka och dö.

Som tröst och för att hålla fötterna varma, beslöt jag att uppdatera mina vinterskodon lite idag. Har ett par kängor redan.. men de är uråldriga.


Blev ett par, otippat faktist, bruna kängor från Scorette. Jäkligt sköna. Lite amerikanska-arméns-känga-från-WW2-stuk på dem, lagom slitna och härliga. Aaah.. I love shos.

Sitter i skolan nu och försöker redigera, men det blir fan inget med det. Fattar inget, får fråga nån i morgon vad jag ska göra... Och det ska in på tisdag. Lyckat.

1 kommentar:

Rickard Björling sa...

Fan på tiden att du började igen! Som en tvåmånaders kafferast ungefär :)