lördag 8 november 2008

Nu är allt klart...

...nästan i alla fall.

Bildspelet är klart. Fixade det sista idag. Blev bra. Jävligt bra, faktist. Folk gillar mina bilder, kan inte klandra dem när allt kommer omkring. De är bra. Ljudet är bra. Allt ligger på gubbjävlens hårdisk. Har bokat tågbiljetter till stockholm, och hem igen. Har fixat boeende i stockholmshelvetet efter mycket om och men, tack så mycket till Sara för all suport där. Hade fan inte haft en aning annars. Hennes STF-mamma var bra att ha också, så tack där också.

Nu ska jag bara överleva där. Det blir en senare fråga. Tåget går 12.nånting på måndag. Men på nått sätt ska man väll överleva, inte sant? Kan man överleva i en skogjävel i ett par veckor kan man klara sig i storstadsdjugeln.

Fotomässan blir spännande, men det är FÖR JÄVLIGT att skolan inte kan garantera oss som ställer ut gratis inträde, för i helvete hur jävla svårt kan det bli, blir förbannad.

Så.. Allt är klart. Jag är ganska avslappnad inför vad som komma skall, trots allt. Äntligen. Varit en stressig vardag på siståne. Men kul, jävligt kul.

Varit på Irisch med ett gäng från klassen och några till, trevligt även om... lite hände. Behövdes. Öl är bra. För tankarna.

Och nu, sova, så får vi se vad morgondagen har i sitt så kallade sköte.

Lyssnar på denna underbara låt som IGGY skickade tidigare idag. Har hört den tusen gånger redan. Men fan, måste höra igen. Lyssna och sov.

Go natt eller nått

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är supernyfiken över hur bildspelet blev. Kan du inte skicka det till mig? =p